[Talk-cz] WeeklyOSM CZ 301

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Květen 17 03:55:26 UTC 2016

Ahoj,

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Machek <pavel na ucw.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 16. 5. 2016 23:28:50
Předmět: Re: [Talk-cz] WeeklyOSM CZ 301

"Ahoj!

> http://www.weeklyosm.eu/cz/archives/7383
>
> Téma čísla: Odstranění tagu kct_barva

Takze situace, jedu na koni po lese, na 200m odbocim na turistickou
trasu, pak z ni zase sjedu a pokracuju kam nas nohy nesou.

Doma zmapuju pesinky, a ted mam par moznosti:

Pokud nekde pobliz je relace turisticke znacky, tak do ni tu znacku
pridam.

Na cestu proste hodim kct_red=major. Jasne, az ty znacky bude vetsi
kus, tak by bylo dobry vyrobit relaci, ale ted jeste neni dobry cas.

Podle noveho navrhu bych, pokud ale relace nikde pobliz neni, mel
vyrobit novou relaci, dat ji asi 5 ruznych tagu. Sorry, ale to
neudelam, protoze:

a) je to trochu moc prace
"

Promiň Pavle, ale  vymlouvat se na vlastní lenost mi přijde sobecké.
Vytvoření nové relace turistické trasy je v JOSM, díky presetu "Czech hiking
routes
(https://josm.openstreetmap.de/josmfile?page=Presets/Czech_hiking&zip=1)" od
vrabčáka, otázkou čtyř kliků. Prvním vybereš cestu/cesty, které mají být
součástí nové relace, pak v presetech vybereš správnou značku, zadáš jméno
(pokud má) a klikneš na vytvořit relaci.

"
b) kdyz to takhle bude delat vic lidi, tak v mape budem mit asi tak
100 relaci o jednom prvku, a spojovani bude vylozene zajimave."

Tak nikdo neříká, že to musíš spojovat právě ty. A jen tak pro zajímavost,
kde u nás v ČR narazím na turistickou relaci rozdrobenou do stovky malých
kousků? Tohle mi přijde jako hodně nereálný případ.

"

Jo, kdyz je zmapovanych par km cesty od rozcestniku k rozcestniku,
dava smysl tu relaci vytvorit, a asi bych tim mel tech par minut
stravit. Ale ne kvuli 200m. Sorry."

Zkus ten preset.

"

Mimochodem, kdyby nekdo mel poloautomaticky nastroj na takovehle
spojovani, tak by to asi nebylo spatne. On boj s josma relacema neni
uplne trivialni, a nejsem si jisty jestli to vzdycky udelam
korektne...
Pavel
"

No to by chtělo. Koukám, že přání od jezevce hnije v Tracu už šest let:
https://josm.openstreetmap.de/ticket/5124

Zřejmě to nikoho z vývojářů a uživatelů příliš netrápí. Můžeš tomu trošku
pomoct, když budeš pro to issue hlasovat.

Momentálně mám jiné priority, ale pokud bude potřeba, můžu na to kouknout.

(cesky, pictures) http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/
blog.html