[Talk-cz] WeeklyOSM CZ 301

jzvc jzvc na tpfree.net
Úterý Květen 17 07:32:55 UTC 2016

Cus

> No to by chtělo. Koukám, že přání od jezevce hnije v Tracu už šest let:
> https://josm.openstreetmap.de/ticket/5124
>
> Zřejmě to nikoho z vývojářů a uživatelů příliš netrápí. Můžeš tomu
> trošku pomoct, když budeš pro to issue hlasovat.

ve skutecnosti to spis jeste vic rozbili ... kdyz chces spojit dve
cesty, tak je pomerne logickej predpoklad (vetsinou), ze chces zaroven
aby obe byly ve vsech relacich. Ted tam vyskakuje ten silenej dialog,
kterej navic ani tenhle primitivni predklad neumi bydefault vyresit.
Takze kdyz je tam 10 relaci, tak si pekne zaklipes ...

U relaci osobne vnimam cim dal vetsi problem v tom, ze je vubec beznej
editor vidi. Ten by vubec nemel tusit ze existujou. Sekundarne potom
samozrejem to, ze kdokoli cokoli zedituje na webu, tak relace prakticky
jiste rozbije - prave proto, ze se relace nechovaj jako skrytej
mechanismus s nejakym BFU like rozhranim.

Pro zajimavost, predelat jednu tramvajovou krizovatku do per kolej
podoby je klidne na hodinu, predevsim prave kvuli relacim, ktery treba
resit rucne.