[Talk-cz] WeeklyOSM CZ 301

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Úterý Květen 17 08:53:56 UTC 2016

Dne 17.5.2016 v 09:53 Pavel Machek napsal(a):
> To bych samozrejme mohl, ale proti kct_red=major to nema zadne vyhody.

Tak rozdil je v semantice. Kdyz tam das kct_red=major, a ja k tomu
pozdeji prijdu, tak si reknu: "Co to je? Bud je to neco stareho kdyz
osmc jeste nebyl. Nebo je to nejaky ulet." A popravde to, ze tam chces
naznacit ze tudy vede cervena, ale nechtels to dodelat, by mne asi ani
nenapadlo.

Naproti tomu:
  fixme=*
ma jednoznacnou (teda aspon pro me) semantiku. "Byl jsem linej to
dodelat, tak davam aspon poznamku". A podotykam ze nevidim nic spatneho
na tom byt linej, protoze to jsem taky :)

Abych to vratil zpet k tomu tematu "odstraneni kct_barva". Je asi fakt
ze to je nase lokalni specifikum, ktere rendery ignoruji.
Takze v podstate existuji asi jenom dva stavy:
1) Bud jsou v db krome kct_barva i ostatni tagy: osmc a dalsi. V takove
pripade muze byt kct_barva IMHO klidne zrusen.
2) je tam jenom kct_barva a nic jineho. Pak je to nejaky divny stav a
kct_barva muze byt klidne nahrazen bud
   fixme=tady vede barva
nebo
   notes=tady vede barva
Cimz bychom asi dosahli konzistentniho stavu s okolnim svetem.

Mirek