[Talk-cz] Ako najst nezmapovane turisticke trasy?

Vojtěch Jaroš v0174 na v0174.net
Pátek Květen 20 13:54:44 UTC 2016

No, nedávno jsem šel mapovat jeden čtverec poblíž Vyškova, v sobotu byl
ještě volný. Tak jsem se prošel a v neděli vidím, že Petr1868 měl ten
víkend stejný nápad... ;)

Ale slibuju, že do Krasu mapovat tenhle víkend nepůjdu :)

<0174