[Talk-cz] Ako najst nezmapovane turisticke trasy?

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Pátek Květen 20 14:32:11 UTC 2016

Ahoj,

v tom případě doporučuji přímo k tomu čtverci napsat note ve smyslu "22.5.
se pokusím zmapovat celou oblast okolo Lhoty, především červenou a modrou
TZT..."

vop

---------- Původní zpráva ----------
Od: Vojtěch Jaroš <v0174 na v0174.net>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 20. 5. 2016 15:56:59
Předmět: Re: [Talk-cz] Ako najst nezmapovane turisticke trasy?

"

No, nedávno jsem šel mapovat jeden čtverec poblíž Vyškova, v sobotu byl
ještě volný. Tak jsem se prošel a v neděli vidím, že Petr1868 měl ten víkend
stejný nápad... ;)

Ale slibuju, že do Krasu mapovat tenhle víkend nepůjdu :)

<0174

Dne 20. května 2016 8:45 Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz
(mailto:miroslav na suchy.cz)> napsal(a):
"Dne 20.5.2016 v 07:41 Martin Ždila napsal(a):
> Dakujem. Priradil som si ten stvorec a dufam ze nam pocasie dovoli prejst
a pofotit tam nejake trasy :-)

On je ten taskman delany primarne pro HOSM. Takze predpoklada ze se mapuje
dle satelitnich snimku. Tedy jako hned.
Ergo tam je nejaky kratky timeout (v radu hodin) takze prirazeny ctverec, se
po nekolika hodinach zase uvolni.
Ono to nicemu nevadi, akorat se nelekni.
A pravdepodobnost ze by to nekdo mezitim zmapoval je fakt mala.

Diky za pomoc a dufam ze se vam bude v Krasu libit :)

Mirek