[Talk-cz] Jak pomoci -> Poznámky uživatelů

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Pondělí Květen 23 06:52:21 UTC 2016

Dne 22.5.2016 v 13:02 Petr Schönmann napsal(a):
> S RSS feedem objevuješ kolo :)

Asi ano. Stále se považuji za začátečníka.

> http://resultmaps.neis-one.org/osm-notes

Super. Místo toho bbox feedu jsem to vyměnil za odkaz na
http://resultmaps.neis-one.org/osm-notes-country?c=Czech%20Republic

> Spíše by bylo vhodné uživatele motivovat k notes když vidí chybu. Řešilo se to v nějakém issue na githubu. Nicméně dle
> mě co jsem přidával příspěvek nestačí pouze textarea k zadání potíže. Člověk ti pak napíše třeba jen chybí XY. Ty by jsi
> pak potřeboval ale vědět více věcí. Atributy objektu, případně odkud kam co vede. Určitě bych tam dal pak více poli,
> které člověka aspoň nutí vyplnit co nejvíce info.

To jsou podle mě dvě různé věci. Ano, motivovat uživatele k přidávání poznámek ano. Ale taky na ně musí někdo reagovat v
přiměřeném čase (tj. max do 14 dnů). Já jsem Notes objevil teprve teď a nepřijde mi úplně super že máme v ČR 500
otevřených poznámek a že na mnohé z nich nebylo ani reagováno a že jsou otevřené déle než rok (mluvím minimálně za jižní
moravu, kterou jsem kontroloval).
Takže nejdříve ten počet stáhnout minimálně na menší desítky a pak se můžeme bavit jak lidi motivovat k přidávání poznámek.

Mirek