[Talk-cz] Jak pomoci -> Poznámky uživatelů

jzvc jzvc na tpfree.net
Pondělí Květen 23 13:16:56 UTC 2016

Dne 23.5.2016 v 8:52 Miroslav Suchy napsal(a):

> [...]
>
> To jsou podle mě dvě různé věci. Ano, motivovat uživatele k přidávání poznámek ano. Ale taky na ně musí někdo reagovat v
> přiměřeném čase (tj. max do 14 dnů). Já jsem Notes objevil teprve teď a nepřijde mi úplně super že máme v ČR 500
> otevřených poznámek a že na mnohé z nich nebylo ani reagováno a že jsou otevřené déle než rok (mluvím minimálně za jižní
> moravu, kterou jsem kontroloval).
> Takže nejdříve ten počet stáhnout minimálně na menší desítky a pak se můžeme bavit jak lidi motivovat k přidávání poznámek.

Cus, ber v potaz, ze existujou poznamky, ktery je mozny resit obratem
(napr nekdo napise "v tomhle baraku je hospoda u jelena"), idealne kdyz
k tomu prida odkaz aby se to nemuselo hledat.

A pak sou dalsi, ktery jsou nekonkretni, byt trebas ne uplne vadny. Napr
klasika "tady neni 90 ale 70", coz je pro mapovani info knicemu, protoze
je treba vedet odkud a kam, pripadne jestli obousmerne, ale je to info
validni - rika to, ze by to nekdo mel proverit.

Jako bonus si muzes vsimnout, ze na odkazovanym webu je statistika a
podle ty aktualne zavirame vic poznamek, nez staci uzivatele vytvaret.