[Talk-cz] Jak pomoci -> Poznámky uživatelů

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Úterý Květen 24 10:46:07 UTC 2016

Hezke.

Dekuji.

  Dalibor

From: Marián Kyral [mailto:mkyral na email.cz]
Sent: Tuesday, May 24, 2016 12:30 PM
To: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Subject: Re: [Talk-cz] Jak pomoci -> Poznámky uživatelů

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Vozdecký <vop na seznam.cz <mailto:vop na seznam.cz> >
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org <mailto:talk-cz na openstreetmap.org> >
Datum: 23. 5. 2016 17:16:14
Předmět: Re: [Talk-cz] Jak pomoci -> Poznámky uživatelů

Úplně supr, díky za překlad Dalibore!. Věnoval jsem 10 minut prolítnutí a semo-tamo slovo-dvě poladil do češtiny.

Protože jde o stránku věnovanou spíše začátečníkům a CZ překlad je především pro ty, kteří neumí EN, ještě by bylo moc fajn, když by si někdo našel 15 minut a lokalizoval do CZ obrázky. Jdo o dva screenshoty...

Může být takto?  Možná by to chtělo změnit popisek. Jsem si nevšiml, že v popisku je "anonymní". Buď najít jinou poznámku nebo změnit text na "Méně zkušený mapper..."

Marián

vop