[Talk-cz] [osm_sk] SotM - prezentace

Martin Ždila martin.zdila na freemap.sk
Čtvrtek Květen 26 06:08:11 UTC 2016

Ahoj

> měl bych dva dotazy:
>
> 1) jak jsi dělal ty animované gify? Je na to nějaká služba, nebo jsi musel
> někam postahovat celou planetu včetně historie?

Robil ich kolega a vravel ze manualne vyrenderoval dany vysek pre rozne
obdobia a potom to spajal do gifu nejakym windowsackym programom. Slovensko
malo vtedy 6 mega.

> 2) ten gps logger to je tohle? https://github.com/zdila/arduino-gps-logger
> Chybí mi tam nějaký popis - jaké moduly se používají a jak se propojují ;-)

Ano. Narychlo som to trochu precistil a pridal komentare ohladom HW a
TinyGPS++. Ak je nieco nejasne kludne sa pytaj. Z GPS modulov som pouzival:
Skylab SKM53 (s MT3339), GTop GMS-G9 (MT3333 = GPS + GLONASS), Ublox M8N
(GPS + GLONASS) a Ublox 6M. Najlepsie presnosti som dosahoval s MediaTek
cipmi (MT333x).

--
Ing. Martin Ždila <http://www.openstreetmap.org/user/*Martin*>
OZ Freemap Slovakia