[Talk-cz] [osm_sk] SotM - prezentace

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Květen 26 07:02:15 UTC 2016

---------- Původní zpráva ----------
Od: Martin Ždila <martin.zdila na freemap.sk>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 26. 5. 2016 8:35:19
Předmět: Re: [Talk-cz] [osm_sk] SotM - prezentace

"

Ahoj

(mailto:mkyral na email.cz)>:
"
Ahoj,
měl bych dva dotazy:

1) jak jsi dělal ty animované gify? Je na to nějaká služba, nebo jsi musel
někam postahovat celou planetu včetně historie?

"

Robil ich kolega a vravel ze manualne vyrenderoval dany vysek pre rozne
obdobia a potom to spajal do gifu nejakym windowsackym programom. Slovensko
malo vtedy 6 mega.

"

Díky, já našel https://github.com/MaZderMind/osm-history-renderer Možná si s
tím někdy pohraji, až bude čas (takže za hodně dlouho ;-) )

"

"
2) ten gps logger to je tohle? https://github.com/zdila/arduino-gps-logger
(https://github.com/zdila/arduino-gps-logger) Chybí mi tam nějaký popis -
jaké moduly se používají a jak se propojují ;-)

"

Ano. Narychlo som to trochu precistil a pridal komentare ohladom HW a
TinyGPS++. Ak je nieco nejasne kludne sa pytaj. Z GPS modulov som pouzival:
Skylab SKM53 (s MT3339), GTop GMS-G9 (MT3333 = GPS + GLONASS), Ublox M8N
(GPS + GLONASS) a Ublox 6M. Najlepsie presnosti som dosahoval s MediaTek
cipmi (MT333x).

"

Díky. Mrknu na to. Zatím jsem ve fázi, že jsem si k nějaké objednávce z číny
přihodil arduino nano v3 a na něm jsem akorát rozblikal ledku a změřil
teplotu. Tohle je další level.

Marián

"

--

Ing. Martin Ždila(http://www.openstreetmap.org/user/*Martin*)

OZ Freemap Slovakia

tel:+421-908-363-848
mailto:martin.zdila na freemap.sk(mailto:martin.zdila na freemap.sk)
http://www.freemap.sk/(http://www.freemap.sk)