[Talk-cz] WeeklyOSM CZ 328

Lukáš Karas lukas.karas na centrum.cz
Středa Listopad 9 08:27:53 UTC 2016

Podle těch statistik a diskuze mi nepřijde že by bylo možné ukázat na jasného
viníka. Na mnoha platformách/knihovnách nemají vývojáři možnost změnit
user-agenta (iOS?). Se zaříznutím libwww-perl bych klidně souhlasil,
ale v tomto konkrétním případě by to pomohlo pouze 2% requestů...

Pokud mají problém s CPU kapacitou na render nodech, osobně bych se nejvíce
přiklánil změnit nastavení cache serverů aby se omezili cache-miss hity,
případně použít jiné nastavení přímo pro osm.org website kterou používají
mapeři pro kontrolu své práce a potřebují rychlé aktualizace...

Lukáš