[Talk-cz] Rozhovor s předsedou Rady značení KČT

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Úterý Listopad 15 17:50:35 UTC 2016

Dne 15.11.2016 v 17:13 jzvc napsal(a):
> Chmm, takze pokud vyrazim vybaven sablonou, tak znacka = 3x maznout
> stetcem = tak ... minuta? Pri realnych ... max 15 per km to je 15 minut
> + dalsich 15 minut chuze. 900 stovek za hodinu ... kdo to ma.

Tak jednoduche to neni. Maznout stetcem je jenom u preznaceni. U noveho
znaceni se jeste musi cistit povrch. Trasa se musi projit minimalne
jednou pred znacenim. Spise vicekrat. Navic je kolem toho dost
papirovani. Tu novou trasu u nas jsme zarizovali pul roku.

Mirek