[Talk-cz] Rozhovor s předsedou Rady značení KČT

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Listopad 15 21:33:45 UTC 2016

zdar,

> Tak jednoduche to neni. Maznout stetcem je jenom u preznaceni. U noveho
> znaceni se jeste musi cistit povrch. Trasa se musi projit minimalne
> jednou pred znacenim. Spise vicekrat. Navic je kolem toho dost
> papirovani. Tu novou trasu u nas jsme zarizovali pul roku.

no, moment, pokud píšeš "jsme zařizovali", tak zase nedává smysl psát "navíc
dost papírování" jako zastání, že "tak jednoduché to (pro KČT) není"

rozumím, že nejde jen o "3x máznout štětcem", a i když se kolikrát divím, jak
se něco vůbec může uživit, v tomhle případě jsem na opačné straně, kdy mi není
jasné, na co by se ty peníze měly spotřebovat, když značkáři placení nejsou (a
popravdě, v tom konkrétním příkladu by mi to nebylo jasné, ani kdyby tou
průměrnou mzdou(*) placeni byli)

a k tomu pořád zůstává ta otázka s Trasou - tedy předpokládejme, že generuje
zisky, když to ryze komerční subjekty zvládnou při podobnejch cenách

pokud inkasujou ~15 M z našich daní (na obnovu, takže výše uvedený příklad
značení nové trasy na žádost obce v tom asi ani není), a přitom se tvářej, jak
to dělaj z čirýho nadšení dobrovolnicky, voní mi to dosti nevábně ...

K.

(*) mimochodem, zajímalo by mě, jak panáčci došli k 75000 h za 10,5 M, protože
mzdové náklady na zaměstnance jsou vyšší nežli hrubá mzda, zrovna dneska jsem
si četl výplatní pásku, tak mám dojem, že si ty čísla cucaj z palce