[Talk-cz] tagování NS Cesta jediného boha

Milan Cerny milancer na centrum.cz
Středa Říjen 5 07:45:07 UTC 2016

Podle nově navrhovaného schématu by to takto šlo. Jediný problém vidím v tom, že každou část provozuje někdo jiný.
Liniové značení + rozcestníky jdou provozně za KČT, zatímco tabule NS jdou právě za lokálním provozovatelem.
V případě jedné relace by musel mít tag operator dvě hodnoty. Mě přijde lepší rozdělit samostatně trasu KČT a NS.
Při spojení by se rozbilo jednotné schéma pro mapování NS, některé na KČT barvě, jiné ne.
Tak mě napadá, je někde NS jinou barvou než zelenou?

Milan