[Talk-cz] Dotaz na mapovani silnicnich pruhu

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Říjen 11 13:35:58 UTC 2016

Mě osobně hlavně přijde merge_to_left na 1-lane trochu zbytečný, protože
při jízdě "jinam" nemůžu. U vícepruhových úseků je to dobrá informace o
tom, že jedu v pruhu který skončí. Naopak, použila bych to případně až na
ten připojovací pruh - tam platí že chci vědět, že krasojízda za chvilku
skončí.
Ale vcelku to podle mě ničemu nevadí, jen je to tag navíc.

Ty both_ways se u nás v praxi vyskytovat můžou - hned v prvním případě
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/File:Both_Ways_Example_1.jpeg> toho
původního odkazu, tedy obousměrné odbočení doleva přes čtyř- a
vícepruh mapovaný
jako dvě cesty. Samozřejmě je variantou to rozdělit v prostředku a mapovat
každý směr zvlášť.