[Talk-cz] Dotaz na mapovani silnicnich pruhu

jzvc jzvc na tpfree.net
Sobota Říjen 22 09:09:13 UTC 2016

Dne 11.10.2016 v 15:35 majka napsal(a):
> Mě osobně hlavně přijde merge_to_left na 1-lane trochu zbytečný, protože
> při jízdě "jinam" nemůžu. U vícepruhových úseků je to dobrá informace o
> tom, že jedu v pruhu který skončí. Naopak, použila bych to případně až
> na ten připojovací pruh - tam platí že chci vědět, že krasojízda za
> chvilku skončí.
> Ale vcelku to podle mě ničemu nevadí, jen je to tag navíc.

Cus,

https://www.openstreetmap.org/way/255619335
https://openstreetmap.cz/#map=19/50.04018/14.48773&layers=oO

V tomhle pripade, je spravny tagovani nasledujici:

1) na tom oznacenem useku (a kus pred nim) by mel by lanes = 2 a to az
do bodu, kde je to slouceno do toho jednopruhu.
2) na useku, kde jsou slucovaci sipky (a prave jen tam) by melo byt
merge_to_right
3) pak nasleduje kratky usek lanes = 1
4) ten kraticky pripojovak by pak mohl byt znacen, ale uz na te napojene
silnici, jako lanes = 3
5) a prave a pouze sem patri prave to merge_to_left

Tak jak je to ted je to jednoznacne spatne. A pochopitelne plati, ze
merge_to ... a lanes=1 nemuze byt zaroven.