[Talk-cz] Volební okrsky

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Říjen 11 19:53:41 UTC 2016

Dne 11.10.2016 v 14:13 Matěj Cepl napsal(a):
> Tak jsem se v souvislosti s volbami koukal na server volby.cz
> a snažil jsem se zjistit jak hlasovali lidé ve volebním okrsku
> kde jsem se narodil (a už tam nebydlím). Tak jsem dospěl na
> stránku
> http://volby.cz/pls/senat/se211?xjazyk=CZ&xdatum=20161007&xobvod=25&xobec=500178
> a moc jsem zatoužil, abych někde na openstreetmap.cz (nebo
> někde) mohl nalézt mapu jednotlivých volebních okrsků. Jaké bylo
> moje překvapení, když jsem zjistil, že ČÚZK dokonce publikuje
> obrovské seznamy všech (?) adres na
> [...]

Pokud vím, tak na importu se nepracuje. Ale administrativní hranice
spravuje Xificurk <https://wiki.openstreetmap.org/wiki/User:Xificurk>
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Czechreg

Mám pocit, že ty zdrojáky jsou někde na githubu, ale nějak je nemůžu
najít :-(

Import by obnášel nalezení zdrojáků, prodiskutování zde na konferenci,
sepsání postupu na wiki, oznámení na @imports osm konferenci a pokud by
tam nikdo nebyl proti, tak by se to mohlo provést.