[Talk-cz] Relace budovy

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Pátek Říjen 14 21:58:40 UTC 2016

Ahoj,

nemám možnost to ma mobilu nijak zvlášť zkoumat, ale chci ti říct, že jsi si
vybral pekelně těžkej kousek.

Vizuálně se ten výsledek jeví solidně:

http://osmbuildings.org/?lat=49.74914&lon=13.37221&zoom=18.3&rotation=-36
&tilt=45

ale jen na osmbuildings, nikoliv na f4map:

http://demo.f4map.com/#lat=49.7491625&lon=13.3719620&zoom=19&camera.theta=
75.074&camera.phi=17.981

což je s podivem...

Problém s neortogonálními tvary je u budov řešen zpravidla v souvislosti s
tvarem střech, zde jde ale i o budovu samotnou - nemá svislé stěny. To je
skoro na speciální report pro Jana Marsche (osmbuildings) a na nějaký
proposal...

Každopádně gratulace ke snaze i k výsledku!

vop