[Talk-cz] Relace budovy

Jan Macura macurajan na gmail.com
Pátek Říjen 14 22:29:50 UTC 2016

Díky Petře,

no obyčejná krabice to zrovna není :D ale přišlo mi to jako jednodušší
stavba třeba proti budovám univerzity, který jsem chtěl taky zpracovat.
Osmbuildings jsem neznal, díky, jak se s tím dá otáčet?
Na F4map jsem to právě zkoumal, jak se to vykreslí. Ta  šedá plocha na
zadní stěně je nějakej relikt nepřipojenýho uzlu ke zbylým cestám, nevím,
proč se to tam ještě neaktualizovalo, ale je to v OSM opravený. Spíš nevím,
jak ho přinutit, aby vykreslil i ty spojovací tunely..
Na nesvislý stěny zatím kašlu (nakloněná je jen ta dvojitá čelní fasáda),
to bych nechal až na nějaké hodně dlouhé zimní večery.. Možná ještě tak ta
zubatá zadní střecha by se dala..

Díky
 Honza/YjM