[Talk-cz] NS Hády a údolí Říčky

<0174 v0174 na v0174.net
Pátek Říjen 28 19:08:22 UTC 2016

Ahoj, trochu se zpožděním, ale byl jsem dneska zmapovat stranu u Hádku,
kde NS Údolí Říčky začíná (je tam tabule s číslem 1). Rovnou jsem přidal
i cesty mezi tabulemi, je tam prakticky jen jedna, kudy vedou i
turistické značky.

NS ale ještě není hotová, chybí některé tabule.

Značení v terénu není, jsou jen tabule, nicméně na tabulích je klasické
označení NS (zelený šikmý pruh v bílém poli).

Vojta