[Talk-cz] Fwd: Česká komunita OpenStreetMap | OpenStreetMap.cz

Zbyněk Datinský Zbynek.Datinsky na seznam.cz
Úterý Září 6 10:40:24 UTC 2016

mám zkušenost s Mapfactor Navigatorem, že rozlišuje placený úsek(toll=yes) a
průjezd placeným centrem (mýtné budky). Není to v tomto případě (pokud si
dobře pamatuju tak v IT mají právě mýtné budky) jen špatně nastavená
navigace? O jakou navigaci jde a jaký typ placeného úseku se tam konkrétně
jedná? ... Sám jsem našel spoustu chyb v OSM na Balkánu, ale v západní
evropě většinou vše sedí...

---------- Původní zpráva ----------

Od: Jan Dudík <jan.dudik na gmail.com>

Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>

Datum: 6. 9. 2016 11:36:36

Předmět: [Talk-cz] Fwd: Česká komunita OpenStreetMap | OpenStreetMap.cz

"

---------- Přeposlaná zpráva ----------

Od: David Vlk <david.vlk na gmail.com(mailto:david.vlk na gmail.com)>

​Dobrý den,

našel jsem chybu v mapách, ale neumím s tím - můžete můj podnět předat dál
nebo to opravit? Je to velmi jednoduché: A14 v Itálii, např. při hledání
trasy z Bari do Salizzole, je placená silnice. Ale mapy ji zobrazují jako
neplacenou, tj. když zakážu navigaci přes placené úseky, stejně mne to
navede na A14.​