[Talk-cz] Fwd: Česká komunita OpenStreetMap | OpenStreetMap.cz

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Září 6 21:03:59 UTC 2016

zdar,

lehce jsem se na to podíval, a domnívám se, že skutečně jde o chybu v datech

podle
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:toll

by toll=yes mělo být v úseku, kde se mýtu nelze vyhnout

proklikal jsem si teď kus A14 od Bari na severozápad, a toll jsem tam nenašel
ani jednou

podle

http://www.autostrade.it/autostrade_en-gis/rete.do?op=caselli&cod=A14

nebo

http://www.aiscat.it/inautostrada_en/tratta.htm?ck=1&nome=autostrade&idl=4&aut_id=A14

by se mělo vybírat na každém nájezdu, tedy jmenovitě Bari Sud, Bari Nord,
Bitonto, Molfetta atd.

takže když se podívám na ty nájezdy, tak tam najdu barrier=toll_booth,
například tady:
http://www.openstreetmap.org/node/258561415

ale cesty k tomuto, tedy konkrétně
http://www.openstreetmap.org/way/23857121
http://www.openstreetmap.org/way/23857122
nemají ani jedna toll=yes

přitom podle výše uvedeného by přinejmenším jedna toll=yes mít měla, podle
toho, jestli se platí již při nájezdu, anebo až při sjezdu, protože na nich se
již zjevně platicí budce vyhnout nelze
(resp. tedy domnívám se, že by to neměly mít jenom tyto cesty, ale i celý úsek
zpoplatněné dálnice mezi budkami, jestliže tam není možný jiný sjezd, což ve
mnou zkoumaném úseku není - každopádně o cestách přímo k těm budkám není snad
vůbec žádného sporu)

nicméně zdá se, že jde o systémový problém Itálie, takže by to asi chtělo
řešit jinou cestou, než že jen tak mýrnixtýrnix přetaguju ten kus, na který
jsem se podíval ...

K.