[Talk-cz] Fwd: Česká komunita OpenStreetMap | OpenStreetMap.cz

Karel Volný kavol na seznam.cz
Středa Září 7 14:22:40 UTC 2016

já jsem měl na mysli kontaktovat lokální komunitu v Itálii, protože jsem nabyl
dojmu, že to prostě dělají jinak, neboť kolega psal o těch budkách a u
francouzsko-italské navigace je problém opačný, že nerespektuje mýtné v zemích
fungujících na známky

pokud jde čistě jenom o A14 - mrknul jsem na odbočku A16 a tam toll je - tak
si to můžeme otagovat sami, myslímže odkazy, co jsem našel, jsou dostatečným
podkladem, abychom mohli věřit, že se tam skutečně platí

pokud se toho nikdo neujme, projdu to večer podle toho seznamu nájezdů

K.