[Talk-cz] cenová skupina

Jan Martinec jan na martinec.name
Pátek Září 9 17:45:51 UTC 2016

Ahoj,

nelíbí se mi to, z několika různých důvodů. "Kouknu a vidím" bude v
nejlepším případě konzistentní v rámci oblasti, hůře pak alespoň od jednoho
editora, navíc těžko verifikovatelný (čili obvyklý problém subjektivního
značení). Na rozdíl od jiných atributů typu otevírací doba nebo název bude
tohle zastarávat ještě rychleji. No a pak ještě obecný  problém nových tagů
- bude je někdo mapovat? Bude ta data někdo vůbec využívat? Bude někdo mít
motivaci je udržovat?

Neboli: za mě je OSM nevhodná pro databázi hodnocení - je to "zatloukání
šroubů kleštěmi." Dovedu si představit mapu, která svoje vlastní data
hodnocení  (licencovaná pod ODbL) *kombinuje* s OSM daty, ale nedovedu si
představit, že  by se taková data stala součástí OSM.

Honza Piškvor Martinec