[Talk-cz] cenová skupina

Karel Volný kavol na seznam.cz
Pátek Září 9 21:47:10 UTC 2016

zdar,

Dne Pá 9. září 2016 21:30:12, Pavel Machek napsal(a):

> Jo :-).
>
> Respektive nebyl jsem si jisty jestli si nedelas legraci.

ale jako bys mě neznal ... občas mám všemožný nápady a potřebuju to prostě
probrat, abych se vrátil do reality

legraci si nedělám, když razíme do neznámých končin, tak normálně na
beerborec.cz předem zjišťujeme, co je tam za hospody, co a za kolik točí, a
podle toho vytipováváme, kam půjdem ... deset dobrejch levnejch pivek je
takřka ideální začátek vandru, je dobrý vědět, že se nemáme scházet v hotelový
restauraci naproti nádraží na předraženej Prazdroj, ale že stačí dvakrát
zahnout za roh a maj tam něco dobrýho místního za polovic

mít tato data v mapě by bylo zjednodušení - značka, co se kde točí, se už
taguje, a k tý ceně by mi stačila ta kategorie, nepotřebuju vědět přesně,
jestli se tam poslední zaznamenaný pivo vytočilo za 21,50 nebo za 22 rovnejch

> Jako skupinu odhadem.. to by se asi dalo prezit, ale na nejaky velky
> tabulky -- to by chtelo spis externi projekt a odkaz do nej.

viz předchozí odpověď; já bych si samozřejmě co mě zajímá nějak vytvořil, a
ostatní si můžou doplácat co chtějí, kdyby se to chytlo ... zase to "děsně
složitý" je třeba brát s rezervou

na kdovíjakej projekt to podle mého není, jídelák normální hospody má tak tři
stránky a to kdoví jestli, je tam tak pět kategorií nápojů a pět kategorií
jídla a hotovo, bohatě stačí vypsat na wikinu a jednou do roka přenásobit
inflací

> Problem je, ze kdyz se to chytne, bude to trochu magnet na
> vandalismus...

hm, sice mě nenapadá úplně přesně proč, ale jak to u nás znám, dovedu si to
představit, když jsi to nadhodil ... :-/

K.