[Talk-cz] cenová skupina

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Sobota Září 10 19:18:17 UTC 2016

Ahoj!

> ale jako bys mě neznal ... občas mám všemožný nápady a potřebuju to prostě
> probrat, abych se vrátil do reality

:-)

> [...]
> podle toho vytipováváme, kam půjdem ... deset dobrejch levnejch pivek je
> takřka ideální začátek vandru, je dobrý vědět, že se nemáme scházet v hotelový
> restauraci naproti nádraží na předraženej Prazdroj, ale že stačí dvakrát
> zahnout za roh a maj tam něco dobrýho místního za polovic
>
> mít tato data v mapě by bylo zjednodušení - značka, co se kde točí, se už
> taguje, a k tý ceně by mi stačila ta kategorie, nepotřebuju vědět přesně,
> jestli se tam poslední zaznamenaný pivo vytočilo za 21,50 nebo za 22 rovnejch

Jasny. Jo, neco takovyho by davalo smysl, ale drzel bych to
jednoduchy.

"Hospoda tridy 3 ma pivo za kolem 20ti, a jidlo kolem 80ti. Hospoda
tridy 4 ma pivo kolem ..."

...a zbytek nechal na mapperech.

> hm, sice mě nenapadá úplně přesně proč, ale jak to u nás znám, dovedu si to
> představit, když jsi to nadhodil ... :-/

No, trochu se bojim ze restaurace budou chtit "vypadat levnejsi" nez
jsou doopravdy. Proto "trochu magnet".

Kdybychom tam davali hodnoceni "jak dobra ta restaurace je", byl by to
super magnet na vandalismus :-).

									Pavel