[Talk-cz] cenová skupina

Karel Volný kavol na seznam.cz
Pondělí Září 12 09:05:18 UTC 2016

čus,

> Jasny. Jo, neco takovyho by davalo smysl, ale drzel bych to
> jednoduchy.
>
> "Hospoda tridy 3 ma pivo za kolem 20ti, a jidlo kolem 80ti. Hospoda
> tridy 4 ma pivo kolem ..."
>
> ...a zbytek nechal na mapperech.

no, jenže tady narážíš už na to, že není pivo jako pivo ... dvacka je normální
cena za desítku, a co když točej jenom dvanáctku?

budem penalizovat, že se tam člověk prostě nenapije na žízeň, nebo zohledníme,
že cenový úrovně silnějšího piva jsou jinde?

ditto jídlo ... 80 za normální hotovky jde, ale co když je to pizzerie, na
standardní velikost 32 cm nebo kolik je normál by to bylo dost levný ...

a zase obdobnej problém, co když mají akorát velký 45 cm, takže úroveň bude
vyšší, ale v jednotkovým přepočtu to naopak bude levný?

úplně jednoduchej systém nebude fungovat dobře ...

> No, trochu se bojim ze restaurace budou chtit "vypadat levnejsi" nez
> jsou doopravdy. Proto "trochu magnet".

chm, bral jsem to tak, že podnik chce přitáhnout určitou klientelu,
insolventní socka je nezajímá, takže se nebude prezentovat jako levnej pajzl
... ale asi máš pravdu

> Kdybychom tam davali hodnoceni "jak dobra ta restaurace je", byl by to
> super magnet na vandalismus :-).

viz předchozí o tom hvězdování

ó jak to bylo jednoduchý před revolucí, když museli mít příslušnou cedulku u
vchodu :-)

každopádně vzhledem k tomu, že tento návrh příliš nadšení nebudí, je s tím
spojeno netriviální množství problémů, a s otázkou, kterou řeší, jsme si
doposud byli schopni poradit i bez OSM, asi nemá cenu, abych to nadále nějak
řešil ... dík (oběma) za odpovědi

K.