[Talk-cz] cenová skupina

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Září 12 12:53:54 UTC 2016

---------- Původní zpráva ----------
Od: LukášKaras <lukas.karas na centrum.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 12. 9. 2016 14:43:24
Předmět: Re: [Talk-cz] cenová skupina

"Ahoj. Osobně jsem z této myšlenky rozpačitý. Bylo by super kdyby podobná
otevřená databáze existovala, ale myslím si že taková hodnocení do OSM
nepatří, protože jsou hodně subjektivní a časem se výrazně mění. Přenechal
bych je specifickým aplikacím typu Tripadvisor... Myslím si že pro
objektivní
rozdělení v OSM postačuje pub, bar, restaurant, fast_food + případně
zaměření
na specifickou kuchyni (cuisine)...

Spíš bych se přimlouval o rozšíření tagu "smoking", "outdoor_seating",
"reservation=" ...
Jaký tag použít pro defnici zda berou stravenky? Zda jde platit kartou?
""Přijímají Eura? Mají tam klimatizaci?"

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:payment

payment:meal_voucher=*
payment:credit_cards=*

currency:EUR(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:currency:EUR)=yes/no
(http://wiki.openstreetmap.org/w/index.php?title=Tag:currency:EUR%3Dyes/no&action=edit&redlink=1)
for each currency accepted.

Tu klimatizaci nevím, na tu jsem ještě nenarazil.

Lukáš