[Talk-cz] cenová skupina

Lukáš Karas lukas.karas na centrum.cz
Pondělí Září 12 12:41:46 UTC 2016

Ahoj. Osobně jsem z této myšlenky rozpačitý. Bylo by super kdyby podobná
otevřená databáze existovala, ale myslím si že taková hodnocení do OSM
nepatří, protože jsou hodně subjektivní a časem se výrazně mění. Přenechal
bych je specifickým aplikacím typu Tripadvisor... Myslím si že pro objektivní
rozdělení v OSM postačuje pub, bar, restaurant, fast_food + případně zaměření
na specifickou kuchyni (cuisine)...

Spíš bych se přimlouval o rozšíření tagu "smoking", "outdoor_seating",
"reservation=" ...
Jaký tag použít pro defnici zda berou stravenky? Zda jde platit kartou?
Přijímají Eura? Mají tam klimatizaci?

Lukáš