[Talk-cz] https://katalog.apha.cz/web/

Matěj Cepl mcepl na cepl.eu
Středa Září 14 11:45:09 UTC 2016

Dobrý den,

v rámci budování své vlastní mapy románských kostelů v Česku
(https://kostely.ceplovi.cz/) jsem hodně opravoval v OSM, když
kostely chyběli, byly špatně označkovány nebo jim chyběla
metadata. Při té příležitosti jsem poněkud používal data
z https://katalog.apha.cz/web/ (předpokládám, že doba mší není
snad proprietární informace), ale začal jsem přemýšlet jestli by
snad nebylo možné navázat nějakou spolupráci a jejich databázi
importovat (spolu s OsmAnd by informace o tom, kde je nejbližší
kostel, který bude mít teď mši, docela zajímavá). Uvažoval někdo
o tom, pracuje na tom někdo, nebo se mám začít snažit budovat
nějaké vztahy (a případně se pokusit kontaktovat i další
biskupství a jiné denominace)?

Matěj

--
https://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mcepl na ceplovi.cz
GPG Finger: 3C76 A027 CA45 AD70 98B5  BC1D 7920 5802 880B C9D8

To err is human, to purr feline.