[Talk-cz] Nezname klice countour a countour_ext

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Září 15 12:25:26 UTC 2016

Koukal jsem se na to a to neni chyba ale vlastnost - tagy a jejich
hodnoty neziskava jen z OSM dumpu CZ, ale i jinych zdroju - viz.
http://taginfo.openstreetmap.cz/sources, mnoho z nich pak ale neni v
CZ nijak vyuzito. Jinak DB se generuje kazdy den a vzdy znovu.

Bye