[Talk-cz] Update taginfo serveru?

Jan Martinec jan na martinec.name
Čtvrtek Září 15 09:51:56 UTC 2016

A není to jenom překomplikovanost ve snaze být připraven na jakkoli
nepravděpodobné varianty? Je potřeba generovat si tvar státu dynamicky (co
kdyby se měnil)?

Vzhledem k tomu, že je to taginfo pro ČR, nějaká velká změna v rozsahu
poskytovaných dat není pravděpodobná a navíc je to jen orientační mapka:
nestačilo by tam na prasáka (nebo "pragmaticky" ;)) nacpat mapu ČR a
předstírat, že je to mapa světa?

Tohle má stejné rozměry jako world.png, a funguje to:
http://osm.piskvor.org/img/mapbg/world.png

Honza Piškvor Martinec