[Talk-cz] Update taginfo serveru?

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Září 15 12:30:39 UTC 2016

Dne 15. září 2016 11:51 Jan Martinec <jan na martinec.name> napsal(a):
> A není to jenom překomplikovanost ve snaze být připraven na jakkoli
> nepravděpodobné varianty? Je potřeba generovat si tvar státu dynamicky (co
> kdyby se měnil)?
>
> Vzhledem k tomu, že je to taginfo pro ČR, nějaká velká změna v rozsahu
> poskytovaných dat není pravděpodobná a navíc je to jen orientační mapka:
> nestačilo by tam na prasáka (nebo "pragmaticky" ;)) nacpat mapu ČR a
> předstírat, že je to mapa světa?

jo, je to staticky a je to tak jak pises, jen jsem tu spravnou mapu CZ nemel :-)

> Tohle má stejné rozměry jako world.png, a funguje to:
> http://osm.piskvor.org/img/mapbg/world.png

je tam - ma to trochu divnej tvar, ale lepsi nez dratem do oka. Uplne
idealne by tam mohly byt hranice kraju nebo nejakych par dalsich info
(mesta na 100tis obyv.) kvuli orientaci, ale asi to neni nutne a ja to
ted vyrobit neumim.

Diky a bye