[Talk-cz] Obchody/školy apod. - tag u budovy i samostatný bod - ponechat? + chybné údaje - možno rovnou mazat?

<0174 v0174 na v0174.net
Úterý Září 20 09:25:26 UTC 2016

Ahoj,

body zájmu rozhodně sloučit, myslím, že tu před lety proběhla diskuse,
jejíž závěr byl, že je lepší mít otagovaný bod, než celou budovu, ideálně v
místě vchodu, protože v budově může být více různých obchodů/institucí.

A k druhému dotazu - pokud tam rozhodně žádná budova není, tak č. p./ č.
ev. za mě smazat - ale zjistit si, že jen není posunuté a nepatří jinam.

Vojta