[Talk-cz] Obchody/školy apod. - tag u budovy i samostatný bod - ponechat? + chybné údaje - možno rovnou mazat?

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Září 20 11:00:39 UTC 2016

čest práci,

> body zájmu rozhodně sloučit, myslím, že tu před lety proběhla diskuse,
> jejíž závěr byl, že je lepší mít otagovaný bod, než celou budovu, ideálně v
> místě vchodu, protože v budově může být více různých obchodů/institucí.

má paměť je děravá jak ústa staré ženy, nicméně mám dojem, že tak jednoznačný
závěr nebyl ...

z hlavy mě napadá, co když má jeden obchod/instituce naopak více vchodů?

pokud jde o evidentní duplicitu, tak bych to revertnul, resp. tedy výtvory z
maps.me smazal - s pravděpodobností hraničící s jistotou měl původní autor
nějaký důvod, proč mapoval tak jak mapoval, zatímco za uživatele maps.me to
tam plácá stroj, zdá se, že ve značné části případů ani nevědí, co dělají, a
divím se, že po takové době (ne)řešení problémů ta aplikace ještě nebyla
zabanována ...

K.