[Talk-cz] Chyba nahrávání rozcestníků (osmap.cz + android)

Milan Cerny milancer na centrum.cz
Čtvrtek Září 22 19:02:55 UTC 2016

Základní doporučení http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:PhotoDB
Já fotím všechny rozcestníky a tabulky patřící trasám KČT (pěší, cyklo, jezdecké, vozíčkářské, lyžařské) a tabule NS, vše pokud možno čitelné a neponičené.
Bohužel právě tabule NS se stávají častým cílem čmáralů. Z deseti tabulí je někdy k nahrání třeba jen jedna :(

Milan