[Talk-cz] Chyba nahrávání rozcestníků (osmap.cz + android)

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Září 22 20:56:33 UTC 2016

Dne 22.9.2016 v 21:02 Milan Cerny napsal(a):
> Základní doporučení http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:PhotoDB
> Já fotím všechny rozcestníky a tabulky patřící trasám KČT (pěší, cyklo, jezdecké, vozíčkářské, lyžařské) a tabule NS, vše pokud možno čitelné a neponičené.
> Bohužel právě tabule NS se stávají častým cílem čmáralů. Z deseti tabulí je někdy k nahrání třeba jen jedna :(
No ono je někdy lepší alespoň něco. Na nápravu můžeš čekat dlouho. A
nebo se taky nemusíš dočkat vůbec.
Poslední dobou bývají součástí tabule i QR kódy na kterých se dá ten
text najít.

Marián