[Talk-cz] Chyba nahrávání rozcestníků (osmap.cz + android)

Majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Září 22 21:08:18 UTC 2016

Díky za odkaz, tenhle jsem přehlédla a to se snažím nastudovat co jde.

Ty "naše" cedule naučné stezky jsou jak ve stažení v pdf (kompletní tabule), tak je k dispozici i text. Stáhnu to aspoň pro svojí potřebu, cedule jinak zatím už několik let drží.
Jen jsou zase značené atypicky - zelenou / žlutou pásovou značkou. Ty trasy KČT se opravdu jmenují NS ... a jsou tak i všude na směrovkách.