[Talk-cz] Vyhlídkový bod?

Jakub Sýkora kubajz na kbx.cz
Pátek Září 23 07:52:30 UTC 2016

Podle mě má smysl dávat místo dobrého rozhledu/vyhlídkový bod pouze do
míst, kde se to buď nedá očekávat a překvapí to nebo na místa, kde to
opravdu stojí za to - kde je vidět něco pozoruhodného a z jiných míst v
okolí to vidět není. Čekal bych tam tedy vybudovanou vyhlídku, vyvýšené
místo nebo třeba průsek stromů v lese.

Logikou značky na mostě bychom mohli prakticky označkovat celé nábřeží,
všechny mosty a všechny kopce hned několikrát. Taky bych mohl u nás na
Kamýku označit dětské hřiště, protože je tam odtud nečekaně vidět mezi
zástavbou Petřínská věž :-)