[Talk-cz] Vyhlídkový bod?

Matěj Cepl mcepl na cepl.eu
Pátek Září 23 12:34:20 UTC 2016

On 2016-09-23, 07:52 GMT, Jakub Sýkora wrote:
> Podle mě má smysl dávat místo dobrého rozhledu/vyhlídkový bod pouze do
> míst, kde se to buď nedá očekávat a překvapí to nebo na místa, kde to
> opravdu stojí za to - kde je vidět něco pozoruhodného a z jiných míst v
> okolí to vidět není. Čekal bych tam tedy vybudovanou vyhlídku, vyvýšené
> místo nebo třeba průsek stromů v lese.

Nebo, kde je nějaké zařízení nebo něco, co to zdůrazňuje jako
speciální vyhlídku.

Matěj

--
https://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mcepl na ceplovi.cz
GPG Finger: 3C76 A027 CA45 AD70 98B5  BC1D 7920 5802 880B C9D8

Only two of my personalities are schizophrenic, but one of them
is paranoid and the other one is out to get him.