[Talk-cz] Vyhlídkový bod?

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Pondělí Září 26 09:20:56 UTC 2016

OK, pojďme se tedy bavit o tom, jak zanést informaci o tom, co je tam k
vidění, případně je pojmenovat. Je fakt, že germáni v tomto ohledu jsou
daleko před námi - ti i sebepitomější věc pojmenují něcoblick, takže
člověk hned ví, že je tam možná něco vidět.

Asi tuším, odkud pramení naše nedorozumění - ve starých českých mapách
to bylo vždy "místo dalekého rozhledu" - a těch zas tolik opravdu není.
Kdežto dle OSM je to spíš něco jako fotobod nebo v kombinaci s místem
dalekého rozhledu.