[Talk-cz] Minikonference FOSS4G.cz 2016 a další pozvánka na členskou schůzi

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Pondělí Září 26 07:54:47 UTC 2016

Ahoj všem,

(posílám kopii i do OSM listu - omlouvám se za případné duplikace)

rád bych vás ještě jednou pozval na členskou schůzi spolku OSGeo.cz

Dal jsem na naše stránky blogový příspěvek [1]

Před vlastní členskou schůzí proběhne minikonference FOSS4G.cz, na kterou
je potřeba hlásit příspěvky, přihlašovací formulář pro příspěvky je na [2]
a na našem blogu.

Z letošního roku nám chybí jeden člen předsednictva, je potřeba jej
dovolit. Žádám případné kandidáty, aby si rozmysleli svoji nominaci a
případně mi napsali, pokud máte nějaké otázky stran fungování spolku a
náročnosti funkce

mějte se, přihlašujte příspěvky na konferenci a těším se na vás na členské
schůzi.

Jachym - předseda

[1] http://osgeo.cz/clenska-schuze-osgeo-cz-2016/
[2]