[Talk-cz] nahrávání rozcestníků přes old.openstreetmap.cz

Milan Cerny milancer na centrum.cz
Středa Září 28 19:54:47 UTC 2016

Ono to může být  tím, že se shodují čísla fotek, které generuje fotoaparát.
Stačí dopsat název souboru do adresy a hned je jasno, zda je to ta samá, či nikoliv.

http://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/XXX.jpg

například hned ta první
http://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/_MG_7477.jpg

Pokud je od někoho jiného, pak stačí jednoduše přejmenovat a mělo být po problému.

Milan