[Talk-cz] nahrávání rozcestníků přes old.openstreetmap.cz

Zdeněk Pražák zprazak na seznam.cz
Čtvrtek Září 29 05:31:04 UTC 2016

aha, to mne nenapadlo, že již může existovat fotka se stejným názvem.

přsto nešlo by to nějak při nahrávání vyřešit - např. že by se porovnaly
souřadnice a pokud by nebyly stejné tak by se při nahrání přidal nějaký
rozlišovač do názvu.
Děkuji za odpověď

Pražák