[Talk-cz] Evropa 2 (Mapování vysílačů)

Mikoláš Štrajt strajt9 na seznam.cz
Středa Září 28 21:08:10 UTC 2016

> Tak jsem dokoncil draft #3:
> https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Radio_Frequency
>
> Hlavne jsem zkratil klice a hodnoty a "rf:" se pouziva jenom u klicu se zakladni
> definici signalu (a diky tomu je mozne je pouzit na node i bez relace pro
> jednoduche tagovani - proto se toho nechci uplne vzdat).

Mám vymyšlené zjednodušené schéma odvozené od tohoto návrhu. Mapuje to jen vysílače a mám tam pár zjednodušení pro lehčí používání.

Zkusím ho během týdne sepsat do počítače a poslat.

> Navrzenym schematem muzu otagovat nektere vysilace tady v okoli Prahy o kterych
> mam dostatecne informace, aby bylo videt jak to vsechno vypada pouzite "v realu"

Dobrý nápad, tím se ověří použitelnost.

Já jsem koneckonců s tou Evropou 2 taky testoval v praxi (a došel k závěru, že můj původní nápad o relaci na relaci není správný).

--
Mikoláš Štrajt / Severák / http://severak.svita.cz/