[Talk-cz] Evropa 2 (Mapování vysílačů)

r00t r00t na r00t.cz
Čtvrtek Září 29 00:36:50 UTC 2016

Mapovani vysilacu jsem vyzkousel v praxi, viz:
- Radio vysilace v Bohnicich a Ladvi
- TV vysilace Ladvi a Zizkov
- DAB radio vysilace Zizkov
- Radioamatersky prevadec Zizkov
- Radar na letisti v Ruzyni

Na zadne problemy jsem nenarazil, jenom par malickosti. Proposal podle toho
upravim.

> Mám vymyšlené zjednodušené schéma odvozené od tohoto návrhu. Mapuje to jen
> vysílače a mám tam pár zjednodušení pro lehčí používání.
Uz ted jsou skoro vsechny klice nepovinne (clovek taguje jenom to co zna)
a prijde mi ze dalsi zjednoduseni uz by bylo na ukor univerzalnosti. Prece
jenom hlavni duvod meho navrhu je prave ta univerzalnost, aby tu nebyly
nekompatibilni schema pro BTS, radio stanice, TV, HAM...

Ty klice se po pouziti v JOSM zacnou automaticky doplnovat, takze vyplnovani
informaci je docela rychle, i bez toho aby editor o schematu vubec vedel:
- napisu "rf", JOSM mi nabidne rf:category, tak to vyplnim
- napisu opet "rf", JOSM uz vi ze jsem pouzil "rf:category" a tak mi nabidne
  "rf:frequency", frekvenci vyplnim
- atd.

Taky lze vytvorit novou relaci pomoci kopie te co uz existuje. Takze pokud
napr. pridavam DVB-T vysilace, vetsina hodnot je stejna a staci jenom zmenit
par klicu. Jde to celkem rychle...

JH