[Talk-cz] Obšlehnutá trasa

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Pátek Září 30 08:18:01 UTC 2016

> blíží mapám cz a spol. Autora jsem na to upozornil a dostalo se mi
> vcelku samolibé odpovědi s nějakým nesmyslným odkazem na stránky KČT,
> kde se údajně zmiňuje, že posílají svá data na mapy.cz. Z toho asi
> vydedukoval, že si může obkreslit cizí mapu od stolu, ještě s poznámkou,
> že bych měl tu chybu nahlásit na mapy.cz a SHOCART.

Autora bych uporoznil, ze je podstatny rozdil mezi predavani dat na smluvnim
zaklade mezi dvema pravnimi subjekty (KCT -> mapy.cz) a mezi budovanim geodat
pod svobodnou licenci. V takovem pripade by prispevatel (KCT) muselo souhlasit
s uvolnenim dat pod danou svobodnou licenci, coz se dle naseho nejlepsiho
vedomi neodehralo.

> Jedná se o changeset https://www.openstreetmap.org/changeset/42232985
> kde je vytvořena relace pro trasu 352, ale asi i další věci. Já jsem pro
> revert, ten člověk to nikdy neprojel, jinak by věděl, že 352
> začíná/končí v Rokycanech na úrovni bazénu a vede rovnou na Osek. Kdo ví
> jaké chyby tam ještě jsou. Ujme se toho někdo zkušenější? Případně
> prosím o připomínky a večer se pokusím o revert přes JOSM sám.

Revert.

Jak pise Jachym, ruzne chyby se obcas v datech vyskytuji zamerne.
A nekdy i nezamerne, ale porad se z nich daji takove kradeze dat
odhalit...

Jinak pokud vis, kdudy aspon casti te trasy vedou, tak je prosim
zkontroluj a dopln - at mame korektne v datech aspon to, co tam mit
muzeme :-).

Petr