[Talk-cz] Obšlehnutá trasa

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Pátek Září 30 07:26:08 UTC 2016

Pozor,

často se do map vkládají úmyslné chyby (neexistující ulice, domy, ....),
aby se odhalilo případné plagiátorství. Proti podobným praktikám je potřeba
IMHO důsledně zasahovat, protože se to může velice rychle otočit proti nám

just my $0.02