[Talk-cz] Plánovač tras KČT - referenční čísla rozcestníků

Jakub Konečný konecny92 na gmail.com
Pátek Září 30 10:08:02 UTC 2016

Ahoj, dneska jsme s Petr1868 narazili na problém plánovače tras KČT. Chtěl
jsem nahrát fotky rozcestníků z NS Drbákov - Albertovy skály (
osmap.cz/#map=15/49.7243/14.3697) a všiml jsem si, že ref jsou v OSM
vyplněné jinak, než v reálu na rozcestnících. Petrovi jsem napsal a říkal,
že je převzal právě z plánovače KČT.

Vypadá to, že v plánovači jsou všechny ref v novějším formatu (XY123), ale
v reálu často takové ref na rozcestníku vůbec není. Viz třeba rozcestník U
křížku:
- realita https://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/_1470316150799.jpg
- plánovač http://trasy.kct.cz/#/?t=PB140

Počítám, že mapovat by se měly reálné ref a ty z plánovače můžu smazat.
Nebo ponechat i ref z plánovače?

Jakub Konečný