[Talk-cz] Plánovač tras KČT - referenční čísla rozcestníků

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Září 30 10:22:33 UTC 2016

Tak na tenhle formát se mi už dlouho nepodařilo narazit a podle mého nemá
"svoje" číslo ref., ale číslo trasy a pořadí rozcestníku na ní.

Takže osobně bych buďto to nové číslo dala alespoň do poznámky (protože
časem asi takhle ten rozcestník bude), nebo ho nechala, i když pak je
jasné, že se vzalo z toho plánovače KČT.

Majka